GV125R

AWANGARDA I FUTURYZM

CENA: 22 999 PLN

HYOSUNG GV125S przyciąga wzrok i dotrzymuje obietnic. Projektanci odrobili pracę domową i stworzyli godnego następcę motocykli z poprzedniej serii GV. Chłodzony cieczą silnik V-TWIN 60° o wysokim momencie obrotowym zapewnia płynną jazdę i sprawia, że ​​motocykl jest jedyny w swoim rodzaju w klasie 125 ccm. HYOSUNG GV125S robi wrażenie również wizualnie. Przyczyniają się do tego charakterystyczna obudowa filtra powietrza, szerokie opony, nisko osadzona kanapa oraz płaska kierownica.
KOLORY: czarny mat
POJEMNOŚĆ
124.7 ccm
MOC MAKSYMALNA
13.5 KM / 10250 rpm
WAGA
187 kg

CECHY GV125R

SILNIK V-TWIN o pojemności 125 ccm

Płynnie pracujący dwucylindrowy silnik w układzie V 60° o mocy 14 KM z czystym, satysfakcjonującym duszę dudnieniem i ostrą reakcją na odkręcenie manetki gazu.

CHŁODZONY CIECZĄ

Silnik V-TWIN wyposażony jest wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w zadziornie wyglądającą maskownicę.

WYDAJNE ZAWIESZENIE

Niezależnie czy chcesz dynamicznie pokonywać zakręty czy cieszyć się widokami podczas spokojnej jazdy, wysokiej jakości zawieszenie oferuje doskonałą kontrolę nadwozia przy każdej prędkości. Dodatkowego pazura dodają gumowe osłony przedniego widelca. O bezpieczene i efektywne wytracanie prędkości dba kombinowany tarczowy układ hamulcowy (CBS).

CZYTELNY KOKPIT

Deska rodzielcza nowego GV125S z powodzeniem łączy w sobie klasyczną stylistykę z nowoczesną technologią. Tradycyjny obrotomierz z lewej strony oraz wyświetlacz LCD o niebieskim podświetleniu sprawiają, że wszystkie istotne dane są widoczne na pierwszy rzut oka.

REFLEKTOR 360°

Odważny, okrągły reflektor zapewnia doskonałą widoczność w nocy. W dzień, gdy maszynę widać w całej okazałości, oczy innych kierowców i tak skierowane są wyłącznie na Ciebie.

GALERIA

SPECYFIKACJA

SILNIK

RODZAJ
60° V-TWIN / 6-zaworów / 4T / SOHC
POJEMNOŚĆ
124.7 ccm
ŚREDNICA X SKOK
ø42.0×45.0 mm
STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA
12.02:1
MOC MAKSYMALNA
9.9 kW (13.5 KM) / 10250 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
10.2 Nm / 9250 rpm
UKŁAD CHŁODZENIA
płyn chłodniczy
SMAROWANIE
rozbryzgowo – ciśnieniowe
SPRZĘGŁO
mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
5-stopniowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU
brak danych
ZAPŁON
ECU
ROZRUCH
elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
2.7-3.1 l / 100 km
EMISJA CO2
brak danych
NORMA SPALIN
EURO 5

NADWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
widelec Upside-down 41 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
120 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
monoshock
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
74 mm
HAMULEC PRZÓD
tarcza 270 mm, 4-tłoczkowy zacisk, ABS
HAMULEC TYŁ
tarcza 250 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
aluminiowa (czarno-srebrna)
PRZEDNIA OPONA
120 /80 – 16
TYLNA OBRĘCZ
aluminiowa (czarno-srebrna)
TYLNA OPONA
150 / 80 – 15

WYMIARY

DŁUGOŚĆ
2210 mm
SZEROKOŚĆ
788 mm
WYSOKOŚĆ (BEZ LUSTEREK)
1180 mm
WYSOKOSĆ SIEDZISKA
700 mm
ROZSTAW OSI
1475 mm
PRZEŚWIT
155 mm
WAGA GOTOWY DO JAZDY
182 kg
MAKSYMALNE OBCIAŻENIE
brak danych
ZBIORNIK PALIWA
14 l
REZERWA
2.5 l