GV125S EVO – RADOŚĆ PODRÓŻOWANIA!

CENA: 22 499 PLN

 

Nowy Hyosung GV125S EVO zyskał bardziej sportową estetykę, obejmującą odwrócony widelec (USD) ø41 mmhamulce tarczowe z ABS, panel przyrządów z ekranem LCD oraz oświetlenie w 100% w technologii LED, w tym sekwencyjne kierunkowskazy.
Konstrukcję napędza chłodzony cieczą dwucylindrowy silnik w układzie „V 60°” o pojemności 125 ccm.

 

KOLORY: czarno/srebrny matowy, czarno/czerwony połysk
POJEMNOŚĆ
124.7 ccm
MOC MAKSYMALNA
13.5 KM / 10250 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
10.2 Nm / 9250 rpm
WAGA
165 kg

CECHY GV125S EVO

SILNIK V-TWIN o pojemności 125 ccm

Dwucylindrowy silnik w układzie V 60° generujący moc 13.5 KM i momencie obrotowym 10.2 Nm / 9250 rpm, charakteryzujący się płynną pracą, głębokim, przyjemnym dźwiękiem i szybką reakcją na odkręcenie manetki gazu.

CHŁODZONY CIECZĄ

Silnik V-TWIN wyposażony jest w wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w nowocześnie wyglądającą maskownicę.

WYDAJNE ZAWIESZENIE

Pierwszą rzeczą, która rzuca się w oczy w nowym GV125S EVO, jest przednie zawieszenie, które zmienia się wraz z wyrafinowanym odwróconym (USD) masywnym widelcem (ø41 mm) i zapewnia duży skok wynoszący 139,6 mm. Z tyłu nadal zachowano tę samą parę progresywnych amortyzatorów i możliwością regulacji napięcia wstępnego.
O bezpieczne i efektywne wytracanie prędkości dba tarczowy układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS.

CZYTELNY KOKPIT

Kolejna ważna zmiana dotyczy deski rozdzielczej, która teraz wykorzystuje większy, eliptyczny negatywowy ekran LCD (białe znaki na czarnym tle). Wyświetlacz został wyposażony w prędkościomierz z dużymi cyframi, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik załączonego biegu, licznik przebiegu oraz obrotomierz z czerwoną strefą od 10 000 obrotów.

OŚWIETLENIE FULL LED

Kolejna długo oczekiwana zmiana dotyczy oświetlenia wykorzystującego technologię LED we wszystkich jej elementach. Nowy GV125S EVO został wyposażony w większy okrągły reflektor z dwoma mocnymi reflektorami punktowymi do jazdy na krótkich i długich dystansach oraz światło pozycyjne na obwodzie. Wydłużone kierunkowskazy z matrycą diod LED, charakteryzujące się dynamiczną sekwencyjną pracą.

WYGLĄD RODEM Z AMERYKI

GV125S EVO to niski cruiser, zgodnie z północnoamerykańskimi trendami, utrzymujący wysokość nad podłożem zaledwie 730 mm, dzięki czemu z łatwością można podeprzeć obie stopy na podłożu.

GALERIA

SPECYFIKACJA

SILNIK

RODZAJ
60° V-TWIN / 2-cylindry / 6-zaworów / 4T / SOHC
POJEMNOŚĆ
124.7 ccm
ŚREDNICA X SKOK
ø42.0×45.0 mm
STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA
12.35:1
MOC MAKSYMALNA
9.9 kW (13.5 KM) / 10250 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
10.2 Nm / 9250 rpm
UKŁAD CHŁODZENIA
płyn chłodniczy
SMAROWANIE
rozbryzgowo – ciśnieniowe
SPRZĘGŁO
mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
5-stopniowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU
łańcuch napędowy
ZAPŁON
ECU
ROZRUCH
elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
2.2 l / 100 km
EMISJA CO2
51 g / 100 km
NORMA SPALIN
EURO 5

NADWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
widelec Upside-down (USD) ø41 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
139.6 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
podwójny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
67 mm
HAMULEC PRZÓD
tarczowy ø270 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
HAMULEC TYŁ
tarczowy ø250 mm, 1-tłoczkowy zacisk, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
PRZEDNIA OPONA
120 / 80 – 16
TYLNA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
TYLNA OPONA
150 / 80 – 15

WYMIARY

DŁUGOŚĆ
2080 mm
SZEROKOŚĆ
750 mm
WYSOKOŚĆ (BEZ LUSTEREK)
1050 mm
WYSOKOSĆ SIEDZISKA
730 mm
ROZSTAW OSI
1475 mm
PRZEŚWIT
165 mm
WAGA GOTOWY DO JAZDY
165 kg
MAKSYMALNE OBCIAŻENIE
330 kg
ZBIORNIK PALIWA
12.5 l
REZERWA
2.5 l