GV300S – BOBBER W AMERYKAŃSKIM STYLU

CENA: 23 599 PLN

Jeśli chodzi o moc, styl i autentyczne wrażenia z jazdy – zarówno w mieście, jak i na wiejskich drogach – Hyosung GV300S spełnia wszystkie wymagania. GV300S wnosi do klasy A2 charakterystyczną moc i „sportowego ducha” silnika V-twin. To najlepszy motocykl dla tych, którzy chcą jednośladu, który naprawdę robi wrażenie.
KOLORY: czarny mat / czarny połysk
POJEMNOŚĆ
296 ccm
MOC MAKSYMALNA
29.4 KM / 8500
WAGA
172 kg

CECHY GV300S

SILNIK V-TWIN o pojemności 296 ccm

Płynnie pracujący 29 KM dwucylindrowy silnik w układzie V 60° z czystym, satysfakcjonującym duszę dudnieniem i ostrą reakcją na odkręcenie manetki gazu.

CHŁODZONY CIECZĄ

Silnik V-Twin wyposażony jest wydajny układ chłodzenia cieczą, zaś sama chłodnica cieczy opakowana jest w zadziornie wyglądającą maskownice.

WYDAJNE ZAWIESZENIE

Niezależnie czy chcesz dynamicznie pokonowyać zakręty czy cieszyć się widokami to wysokiej jakości zawieszenie oferuje doskonałą kontrolę podwozia przy każdej prędkości. Dodatkowego pazura dodają gumowe osłony widelca przedniego. O bezpieczeństwo dba nowoczesny tarczowy układ hamulcowy wyposażony w system ABS.

CZYTELNY KOKPIT

Deska rodzielcza nowego GV300S z powodzeniem łączy w sobie tradycyjne kształty z nowoczesną technologią. Klasyczny obrotomierz z lewej strony oraz wyświetlacz LCD o niebieskim podświetleniu sprawiają, że wszystkie istotne dane są widoczne na pierwszy rzut oka.

REFLEKTOR 360°

Odważny okrągły reflektor , który zapewnia doskonałą widoczność nie tylko w nocy ale i w dzień, dzięki czemu oczy nie tylko innych kierowców  skierowane są wyłącznie na Ciebie.

GALERIA

SPECYFIKACJA

SILNIK

RODZAJ
60 ° V-Twin / 8-zaworów /4T / SOHC
POJEMNOŚĆ
296 ccm
ŚREDNICA X SKOK
ø58.0×56.0 mm
STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA
12.02:1
MOC MAKSYMALNA
21.6 kW (29.4 KM) / 8500 r/min
MAKS. MOMENT OBROTOWY
25.6 Nm / 6500 r/min
UKŁAD CHŁODZENIA
płyn chłodniczy
SMAROWANIE
rozbryzgowo – ciśnieniowe
SPRZĘGŁO
mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6-biegowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU
łańcuch
ZAPŁON
ECU
ROZRUCH
elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
3.4 l / 100 km
EMISJA CO2
77 g / 100 km
NORMA SPALIN
EURO 5

PODWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
widelec teleskopowy 35 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
136 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
amortyzatory olejowe
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
67 mm
HAMULEC PRZÓD
tarcza 270 mm, ABS
HAMULEC TYŁ
tarcza 250 mm, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
PRZEDNIA OPONA
120 /80 – 16
TYLNA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
TYLNA OPONA
150 / 80 – 15

WYMIARY

DŁUGOŚĆ
2080 mm
SZEROKOŚĆ
750 mm
WYSOKOŚĆ ( BEZ LUSTEREK)
1050 mm
WYSOKOSĆ SIEDZISKA
710 mm
ROZSTAW OSI
1425 mm
PRZEŚWIT
175 mm
WAGA GOTOWY DO JAZDY
172 kg
MAKSYMALNE OBCIAŻENIE
158 kg
ZBIORNIK PALIWA
12.5 l
REZERWA
2.5 l