Nowy Hyosung GV300S EVO estetycznie nie odbiega od standardowej koncepcji Bobbera, jednak maszyna oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań, które zwiększą wrażenia z jazdy, pozostając w zgodzie z rynkowymi trendami.
Nowy GV300S EVO utrzymuje filozofię dwucylindrowegosilnika w układzie „V”, zamykający kąt cylindrów na poziomie 60 °, aby uzyskać bardziej zwartą całkowitą objętość jednostki napędowej, generującej moc 29.4 KM. Ponadto motor posiada podwójny wałek rozrządu (DOHC) z 4 zaworami na cylinder.
CHŁODZONY CIECZĄ
Silnik V-TWIN wyposażony jest w wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w nowocześnie wyglądającą maskownicę. Chłodzenie cieczą zamiast powietrzem w połączeniu z 6-stopniową skrzynią biegów pozwala cieszyć się wysoką wydajnością pracy silnika.
WYDAJNE ZAWIESZENIE
Niezależnie czy chcesz dynamicznie pokonywać zakręty czy cieszyć się widokami podczas spokojnej jazdy, wysokiej jakości zawieszenie Upide-down (USD) ø41 mm oferuje doskonałą kontrolę nadwozia przy każdej prędkości. Z tyłu nadal zachowano tę samą parę progresywnych amortyzatorów i możliwością regulacji napięcia wstępnego.
O bezpieczne i efektywne wytracanie prędkości dba tarczowy układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS.
CZYTELNY KOKPIT
Kolejna ważna zmiana dotyczy deski rozdzielczej, która teraz wykorzystuje większy, eliptyczny negatywowy ekran LCD (białe znaki na czarnym tle). Wyświetlacz został wyposażony w prędkościomierz z dużymi cyframi, wskaźnik temperatury płynuchłodzącego, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik załączonego biegu, licznik przebiegu oraz obrotomierz z czerwoną strefą od 10 000 obrotów.
OŚWIETLENIE FULL LED
Kolejna długo oczekiwana zmiana dotyczy oświetlenia wykorzystującego technologię LED we wszystkich jej elementach. Nowy GV300S EVO został wyposażony w większy okrągły reflektor z dwoma mocnymi reflektorami punktowymi do jazdy na krótkich i długich dystansach oraz światło pozycyjne na obwodzie. Wydłużone kierunkowskazy z matrycą diod LED, charakteryzujące się dynamiczną, sekwencyjną pracą.
WYGLĄD RODEM Z AMERYKI
GV300S EVO to niski cruiser, zgodnie z północnoamerykańskimi trendami, utrzymujący wysokość nad podłożem zaledwie730 mm, dzięki czemu z łatwością można podeprzeć obie stopy na podłożu.