GV300S EVO – AMERYKAŃSKI SEN

CENA: 23 999 PLN

 

Nowy Hyosung GV300S EVO estetycznie nie odbiega od standardowej koncepcji Bobbera, jednak maszyna oferuje szereg innowacyjnych rozwiązań, które zwiększą wrażenia z jazdy, pozostając w zgodzie z rynkowymi trendami.

 

KOLORY: czarno/srebrny matowy, czarno/czerwony połysk
POJEMNOŚĆ
296 ccm
MOC MAKSYMALNA
29.4 KM / 8500 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
25.6 Nm / 6500 rpm
WAGA
172 kg

CECHY GV300S EVO

SILNIK V-TWIN o pojemności 296 ccm

Nowy GV300S EVO utrzymuje filozofię dwucylindrowego silnika w układzie „V”, zamykający kąt cylindrów na poziomie 60 °, aby uzyskać bardziej zwartą całkowitą objętość jednostki napędowej, generującej moc 29.4 KM. Ponadto motor posiada podwójny wałek rozrządu (DOHC) z 4 zaworami na cylinder.

CHŁODZONY CIECZĄ

Silnik V-TWIN wyposażony jest w wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w nowocześnie wyglądającą maskownicę. Chłodzenie cieczą zamiast powietrzem w połączeniu z 6-stopniową skrzynią biegów pozwala cieszyć się wysoką wydajnością pracy silnika.

WYDAJNE ZAWIESZENIE

Niezależnie czy chcesz dynamicznie pokonywać zakręty czy cieszyć się widokami podczas spokojnej jazdy, wysokiej jakości zawieszenie Upide-down (USD) ø41 mm oferuje doskonałą kontrolę nadwozia przy każdej prędkości. Z tyłu nadal zachowano tę samą parę progresywnych amortyzatorów i możliwością regulacji napięcia wstępnego.
O bezpieczne i efektywne wytracanie prędkości dba tarczowy układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS.

CZYTELNY KOKPIT

Kolejna ważna zmiana dotyczy deski rozdzielczej, która teraz wykorzystuje większy, eliptyczny negatywowy ekran LCD (białe znaki na czarnym tle). Wyświetlacz został wyposażony w prędkościomierz z dużymi cyframi, wskaźnik temperatury płynu chłodzącego, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik załączonego biegu, licznik przebiegu oraz obrotomierz z czerwoną strefą od 10 000 obrotów.

OŚWIETLENIE FULL LED

Kolejna długo oczekiwana zmiana dotyczy oświetlenia wykorzystującego technologię LED we wszystkich jej elementach. Nowy GV300S EVO został wyposażony w większy okrągły reflektor z dwoma mocnymi reflektorami punktowymi do jazdy na krótkich i długich dystansach oraz światło pozycyjne na obwodzie. Wydłużone kierunkowskazy z matrycą diod LED, charakteryzujące się dynamiczną, sekwencyjną pracą.

WYGLĄD RODEM Z AMERYKI

GV300S EVO to niski cruiser, zgodnie z północnoamerykańskimi trendami, utrzymujący wysokość nad podłożem zaledwie 730 mm, dzięki czemu z łatwością można podeprzeć obie stopy na podłożu.

GALERIA

SPECYFIKACJA

SILNIK

RODZAJ
60° V-TWIN / 2-cylindry /  8-zaworów / 4T / DOHC
POJEMNOŚĆ
296 ccm
ŚREDNICA X SKOK
ø58.0×56.0 mm
STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA
11.6:1
MOC MAKSYMALNA
21.6 kW (29.4 KM) / 8500 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
25.6 Nm / 6500 rpm
UKŁAD CHŁODZENIA
płyn chłodniczy
SMAROWANIE
rozbryzgowo – ciśnieniowe
SPRZĘGŁO
mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6-stopniowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU
łańcuch napędowy
ZAPŁON
ECU
ROZRUCH
elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
3.6 l / 100 km
EMISJA CO2
83 g / 100 km
NORMA SPALIN
EURO 5

NADWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
przód: widelec upside-down (USD) ø41 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
139 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
podwójny amortyzator z regulacją napięcia wstępnego
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
67 mm
HAMULEC PRZÓD
tarczowy ø270 mm, 4-tłoczkowy zacisk, ABS
HAMULEC TYŁ
ø250 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
PRZEDNIA OPONA
120 /80 – 16
TYLNA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
TYLNA OPONA
150 / 80 – 15

WYMIARY

DŁUGOŚĆ
2080 mm
SZEROKOŚĆ
788 mm
WYSOKOŚĆ (BEZ LUSTEREK)
1050 mm
WYSOKOSĆ SIEDZISKA
730 mm
ROZSTAW OSI
1425 mm
PRZEŚWIT
165 mm
WAGA GOTOWY DO JAZDY
172 kg
MAKSYMALNE OBCIAŻENIE
330 kg
ZBIORNIK PALIWA
12.5 l
REZERWA
2.5 l