GV300S

BOBBER W AMERYKAŃSKIM STYLU

CENA: 23 599 PLN

W kwestii mocy, stylu i autentycznych wrażeń z jazdy – zarówno w mieście, jak i poza nim – HYOSUNG GV300S spełnia wszystkie oczekiwania. „Trzystetka” Hyosunga wnosi do klasy A2 charakterystyczną moc i „sportowego ducha” silnika V-TWIN. To najlepszy motocykl dla tych, którzy chcą jednośladu, który robi wrażenie.
KOLORY: czarny mat / czarny połysk
POJEMNOŚĆ
296 ccm
MOC MAKSYMALNA
29.4 KM / 8500 rpm
WAGA
172 kg

CECHY GV300S

SILNIK V-TWIN o pojemności 296 ccm

Płynnie pracujący dwucylindrowy silnik w układzie V 60° o mocy 29.4 KM, z czystym, satysfakcjonującym duszę dudnieniem i ostrą reakcją na odkręcenie manetki gazu.

CHŁODZONY CIECZĄ

Silnik V-TWIN wyposażony jest wydajny układ chłodzenia cieczą, a sama chłodnica obudowana jest w zadziornie wyglądającą maskownicę.

WYDAJNE ZAWIESZENIE

Niezależnie czy chcesz dynamicznie pokonywać zakręty czy cieszyć się widokami podczas spokojnej jazdy, wysokiej jakości zawieszenie oferuje doskonałą kontrolę nadwozia przy każdej prędkości. Dodatkowego pazura dodają gumowe osłony przedniego widelca. O bezpieczeństwo dba nowoczesny tarczowy układ hamulcowy wyposażony w system ABS.

CZYTELNY KOKPIT

Deska rozdzielcza nowego GV300S z powodzeniem łączy w sobie klasyczną stylistykę z nowoczesną technologią. Tradycyjny obrotomierz z lewej strony oraz wyświetlacz LCD o niebieskim podświetleniu sprawiają, że wszystkie istotne dane są widoczne na pierwszy rzut oka.

REFLEKTOR 360°

Odważny, okrągły reflektor zapewnia doskonałą widoczność w nocy. W dzień, gdy maszynę widać w całej okazałości, oczy innych kierowców i tak skierowane są wyłącznie na Ciebie.

GALERIA

SPECYFIKACJA

SILNIK

RODZAJ
60 ° V-TWIN / 8-zaworów / 4T / SOHC
POJEMNOŚĆ
296 ccm
ŚREDNICA X SKOK
ø58.0×56.0 mm
STOPIEŃ ŚPRĘŻANIA
12.02:1
MOC MAKSYMALNA
21.6 kW (29.4 KM) / 8500 rpm
MAKS. MOMENT OBROTOWY
25.6 Nm / 6500 rpm
UKŁAD CHŁODZENIA
płyn chłodniczy
SMAROWANIE
rozbryzgowo – ciśnieniowe
SPRZĘGŁO
mokre, wielotarczowe
SKRZYNIA BIEGÓW
6-stopniowa
PRZENIESIENIE NAPĘDU
łańcuch
ZAPŁON
ECU
ROZRUCH
elektryczny
ZUŻYCIE PALIWA
3.4 l / 100 km
EMISJA CO2
77 g / 100 km
NORMA SPALIN
EURO 5

NADWOZIE

ZAWIESZENIE PRZÓD
widelec teleskopowy 35 mm
SKOK ZAWIESZENIA PRZÓD
135 mm
ZAWIESZENIE TYŁ
podwójny amortyzator olejowy
SKOK ZAWIESZENIA TYŁ
67 mm
HAMULEC PRZÓD
tarcza 270 mm, 4-tłoczkowy zacisk, ABS
HAMULEC TYŁ
tarcza 250 mm, 2-tłoczkowy zacisk, ABS
PRZEDNIA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
PRZEDNIA OPONA
120 / 80 – 16
TYLNA OBRĘCZ
aluminiowa (czarna)
TYLNA OPONA
150 / 80 – 15

WYMIARY

DŁUGOŚĆ
2080 mm
SZEROKOŚĆ
750 mm
WYSOKOŚĆ (BEZ LUSTEREK)
1050 mm
WYSOKOSĆ SIEDZISKA
710 mm
ROZSTAW OSI
1425 mm
PRZEŚWIT
150 mm
WAGA GOTOWY DO JAZDY
172 kg
MAKSYMALNE OBCIAŻENIE
158 kg
ZBIORNIK PALIWA
12.5 l
REZERWA
2.5 l