HYOSUNG GV300S to motocykl utrzymany w stylu retro bobbera z mocnym silnikiem V2 chłodzonym cieczą spełniającym normę Euro5. Po udanych premierach na rynkach europy zachodniej przyszedł czas na debiut nowego modelu na rynku polskim.
Od 1978 roku, południowokoreański Hyosung, zajmuje się produkcją motocykli, a od 1986 roku posiada własne centrum badawczo-rozwojowe. W ostatnich latach mnóstwo czasu poświęcono rozwojowi technologicznemu oraz opracowaniu nowych modeli. Po bardzo udanym powrocie na rynek europejski, HYOSUNG startuje w Polsce z zupełnie nowym GV300S. Wizualnie i technicznie „trzysetka” Hyosunga oferuje wszystko, czego oczekują motocykliści od tego typu motocykli: retro design w klasycznym stylu amerykańskiego bobbera, nisko osadzone siedzenie kierowcy, płaska kierownica, skrócony przedni widelec, grube opony i przede wszystkim dużo czerni.
HYOSUNG GV300S to zbiór technologicznych zalet. Nowo opracowany 2-cylindrowy, 8-zaworowy, chłodzony cieczą silnik V-TWIN 60°, skonstruowany według współczesnej normy Euro5, jest mocny, łatwo wchodzi na obroty i efektywnie przyśpiesza. Do dyspozycji motocyklisty jest sześciostopniowa skrzynia biegów. Moc silnika wynosi 21,6 kW (29,4 KM), zaś sam pojazd osiąga deklarowana przez producenta maksymalną prędkość 128 km/h.
GV300S to połączenie kompaktowego kształtu, umiarkowanej wagi (172 kg) oraz szerokich opon: 120/80-16 z przodu
i 150/80-15 z tyłu. Silnik V2 o wysokim momencie obrotowym zapewnia wysoką wydajność i stabilność jazdy, a hydrauliczne hamulce tarczowe z ABS na obu kołach pozwalają szybko i bezpiecznie wytracić prędkość. O komfort w trakcie jazdy dba precyzyjne zawieszenie: podwójny amortyzator olejowy z tyłu o skoku 67 mm oraz teleskopowy widelec z przodu (skok: 135 mm). Zbiornik paliwa o pojemność 12.5 L zapewnia duży zasięg, także podczas wypraw poza miasto. Motocykl został wyposażony w czytelny cyfrowy wyświetlacz z tradycyjnym obrotomierzem dzięki któremu wystarczy jedno spojrzenie aby mieć wszystko pod kontrolą.
Nowy HYOSUNG GV300S zachwyca również prostym, klasycznym designem. Znajduje to odzwierciedlenie w schludnym wyglądzie, bez zbędnych fanaberii. Atrakcyjne detale w wykonaniu maszyny takie jak charakterystyczny kształt zbiornika paliwa, siedzisko z przeszyciami, subtelny napis Bobber na pokrywach bocznych oraz długi wydech podkreślają charakter motocykla. Minimalistyczny design nadaje GV300S klasę połączoną z zadziornym charakterem.