Koreańska marka HYOSUNG wraca na rynek europejski z nowym modelem w stylu amerykańskiego bobbera – GV125S (Euro5). Jest to prawdziwy powrót z przytupem i jednocześnie w wielkim stylu. Nowe motocykle HYOSUNG z serii GV zostały już pozytywnie przyjęte m.in. przez rynek niemiecki, belgijski, francuski oraz brytyjski. Teraz nadszedł czas na Polskę.
Początki marki HYOSUNG sięgają 1978 roku. Na przestrzeni lat inżynierowie z Korei opanowali sztukę łączenia najnowocześniejszych technologii i innowacyjnych projektów tworząc wysokiej jakości motocykle. I tak oto w 2018 został opracowany dwucylindrowy silnik V-TWIN 60°, SOHC 6/8-zaworowy, chłodzony cieczą. Był to początek motocykli z serii GV.
Motocykl HYOSUNG GV125S, podobnie jak jego starszy brat GV300S, to maszyna zaprojektowana w stylu retro, czerpiąca to co najlepsze z klasycznych amerykańskich bobberów. Kluczowe cechy charakterystyczne nadwozia to nisko osadzone siedzenie (710 mm), płaska kierownica, skrócony przedni widelec z gumowymi miechami, szerokie opony (przód: 120/80-16; tył: 150/80-15) oraz długi wydech.
Nowo opracowany 2-cylindrowy, 6-zaworowy, chłodzony cieczą silnik V-TWIN 60°, skonstruowany według współczesnej normy Euro5, jest mocny, łatwo wchodzi na obroty i efektywnie przyśpiesza. Silnik współpracuje z 5-stopniową skrzynią biegów. Jego moc wynosi 10,3 kW (14 KM) dzięki czemu motocykl rozpędza się do prędkości 98 km/h. Maszyna o wadze 165 kg jest zatrzymywana przez kombinowany układ hamulcowy (CBS) z tarczami hamulcowymi na obu kołach: z przodu – tarcza o średnicy 270 mm, 3-tłoczkowy zacisk; z tyłu – tarcza o średnicy 250 mm, 2-tłoczkowy zacisk.
Za tłumienie drgań i wybieranie nierówności w GV125S odpowiada teleskopowy widelec z przodu o średnicy 35 mm (skok 135 mm) oraz podwójny amortyzator olejowy z tyłu (skok: 67 mm).
Zbiornik paliwa ma pojemność 12,5 L co przy średnim spalaniu na poziomie 2,7 L pozwala przejechać nieco ponad 460 km na jednym baku. Motocykl został wyposażony w czytelny cyfrowy wyświetlacz, ale z zachowaniem tradycyjnej wskazówki obrotomierza, którego design pomimo nowoczesnych rozwiązań został utrzymany w klasycznej stylistyce.
GV125S w standardzie posiada długie siedzisko z ozdobnymi przeszyciami przeznaczone do jazdy z pasażerem. W ofercie można znaleźć również krótką, jednoosobową kanapę.
Motocykl będzie dostępny w dwóch wersjach kolorystycznych: czarny połysk oraz czarny mat.
Premierę modelu w Polsce zaplanowano na marzec 2022 roku.